Müügi- ja kasutustingimused

1. Üldtingimused

1.1 E-poe kasutustingimusi (“Tingimused”) kohaldatakse kõikidele õigussuhetele, toodete ("Toode") pakkumistele, tellimustele, müügitehingutele, mis leiavad aset e-poe kasutaja (“Klient”) ja e-poe solmann.ee (“E-pood”) omaniku Natural Ella OÜ (“Veebipood”), registrikood 14276639 , vahel.

1.2 Lisaks Tingimustele reguleerivad E-poe kasutamise käigus tekkivaid õigussuhteid kehtivad Eesti Vabariigi õigusaktid.

1.3 Veebipood võib igal ajal tingimusi muuta. Tingimuste muudatused avaldatakse veebilehel solmann.ee ja need jõustuvad koheselt peale avaldamist. E-poodi kasutades ja selle vahendusel tellimust esitades kinnitab Klient, et on tingimustega nõustunud.

1.4 Isikuandmete vastutav töötleja on Natural Ella OÜ. Natural Ella OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le. Rohkem infot lehel Privaatsuspoliitika.

 

2. Hinnad 

2.1 E-poe hinnad on toodud eurodes.

2.2 Hinnad ei sisalda Toote saatmiskulusid. Saatmiskulud kuvatakse Veebipoes enne ostu sooritamist, nii et Kliendil on võimalik nendega tutvuda ja valida endale sobiv.

2.3 Kui Klient tellib Toote väljaspoolt Euroopa Liitu, siis võivad Tootele kohalduda impordiga seotud kohustused ja tollimaksud, mis tasutakse Toote saabumisel sihtriiki. Sellised maksud tasub Klient. Maksu- ja tollipoliitika võib erineda riigiti, seetõttu soovitab Veebipood Kliendil tutvuda võimalike lisanduvate maksudega enne Toote tellimist.

2.4 Veebipood võib igal ajal muuta E-poest nähtuvaid hindu. Kõik muudatused avaldatakse veebilehel solmann.ee ning need jõustuvad alates avaldamise hetkest.

2.5 Kui Kliendi tellimus on esitatud enne kui hinnamuudatus on avaldatud, siis kohaldatakse Kliendile hinda, mis kehtis ostu sooritamise hetkel.

 

3. Tellimuse esitamine ja maksetingimused 

3.1 Tellimuse esitamiseks vali veebipoest sobiv toode ja vajuta nupule ”Lisa ostukorvi”. Vajutades nupule “Soorita ost” saab ostukorvis olevaid tooteid vaadata, koguseid muuta ja eemaldada. Samal lehel  on näha ka saatmiskulud ja kokkusumma.

3.2 Tellimust esitades on Klient kohustatud sisestama oma andmed  - nimi, e-posti aadress, ettevõte (kui arve läheb firmale), saatmise aadress ja telefon. Lisaks saab soovi korral lisada märkmeid kohaletoimetamise kohta (nt pakiautomaadi puhul eelistatud asukoht). Klient on kohustatud kontrollima üle tasumise ja kohaletoimetamise info, kuna see, et Tooted jõuaksid Kliendini kiiresti ja probleemide vabalt sõltub Kliendi poolt esitatud informatsiooni korrektsusest.  

3.3 Toote ja teenuse (koolituse) eest on võimalik tasuda kas ülekandega (arve alusel) või turvaliselt Maksekeskus.ee pakutavate makseviiside abil:. 

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.


4. Toote kohaletoimetamine 

4.1 Veebipood toimetab Toote Kliendini lihtpostiga, tähitud postiga või pakiautomaadi teenusega (Omniva, Itella SmartPost, DPD). Veebipood teavitab Klienti e-posti teel, kui toode on teele pandud ning annab teada paki jälgimiskoodi (v.a lihtkirja puhul).

Lihtkiri (sh tähitult)
Tellimus jõuab Eesti siseselt postkasti 2-5 tööpäeva jooksul alates makse laekumisest.

Itella SmartPOST ja Omniva pakiautomaat
Tellimus jõuab valitud pakiautomaati 5-14 tööpäeva jooksul alates makse laekumisest. Kui kaup on jõudnud pakiautomaati, saad SMSi, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku turvakoodi. Sisestades koodi, uks avaneb ning saad paki kätte. Toodet hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Juhul kui Sa ei lähe tootele selle aja jooksul järgi, saadetakse toode Natural Ella OÜ-le tagasi

Saatekulu arvutatakse saadetava paki kõrguse järgi. Pakiautomaadil on 5 erineva suurusega kappe. Hind sõltub sellest, millisesse kappi pakk mahub. 

4.2 Kohaletoimetamine Euroopas võtab aega 7-9 päeva ja mujal maailmas 21 päeva. Nimetatud tähtajad on informatiivsed. Kui selleks ajaks pole toode kohale jõudnud, siis võtta Veebipoega ühendust.

4.3 Veebipood ei vastuta viivituste või tekkinud probleemide eest juhul, kui viivitus või probleem on tekkinud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel sisestatud andmete ebatäpsusest.

Tellimust vormistades on Sul võimalik valida kolme erineva kohaletoimetamise viisi vahel

5. Toote tagastamine 

5.1 Peale toote kättesaamist on Kliendil aega 14 päeva, et Tootega tutvuda. Kui Klient ei ole mingil põhjusel Tootega rahul, siis on Kliendil õigus 14 päeva jooksul Toode tagasi saata, teavitades tagastamise soovist Veebipoodi e-posti aadressil jsolmann@gmail.com.

5.2 Tagastatav Toode peab olema originaalpakendis ja samas seisukorras, mis Kliendini jõudes. Toode peab olema kasutamata ehk tootel ei tohi olla mingisuguseid märke, jälgi, kahjustusi, mida Tootel ei olnud Kliendini jõudes. Kasutamisjälgedega tagastatavaid Tooteid Veebipood ei aktsepteeri ja need saadetakse tagasi Kliendile.

5.3 Juhul kui Klient saadab Toote tagasi vastavalt punkti 5.1 ja 5.2 tingimustele, siis tagastab Veebipood Kliendile toote maksumuse (saatmiskulud jäävad kliendi kanda). Toote maksumus tagastatakse Kliendile mitte hiljem kui 14 päeva jooksul, alates hetkest, mis Klient on edastanud Veebipoele tagastamisavalduse, tingimusel, et tagastatav Toode ise jõuab Veebipoeni selle aja (s.t 14 päeva) jooksul.  

5.4 Kui Tootel esineb defekte, on Klient kohustatud kontakteeruma Veebipoega esimesel võimalusel selleks, et esitada vastav avaldus. Veebipood asendab Toote või juhul kui see ei ole võimalik, tagastab Toote maksumuse. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

5.5 Natural Ella OÜ tasub Sinu arvelduskontole (raha tagastatakse samale pangakontole, millelt toimus tasumine) tagastatud toote maksumuse ja transpordikulud (nii esialgse kui ka tagasisaatmise) 7-14 tööpäeva jooksul alates kauba tagasisaamise päevast.

Kaebusesse märgi:

* Enda nimi ja kontaktandmed
* Kaebuse esitamise kuupäev
* Toote puudus
* Natural Ella OÜ-le esitatav nõue
* Lisada ostu sooritamist tõendav tellimuse nr.

5.6 Natural Ella OÜ-l on vastavalt Tarbijakaitseseadusele kohustus vastata kirjalikult 15 päeva jooksul. Tarbijakaitseseaduse leiad siit.

5.7 Veebipood jätab endale õiguse lepingu lõpetamiseks juhul kui Kliendi poolt tellitud Toode telliti hetkel, mil E-poes esines tüpograafiline viga Toote hinna osas. Kui leping lõpetatakse, siis teavitatakse Klienti sellest e-posti teel ja Kliendile tagastatakse raha esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul alates Toote tellimisest.

5.8 Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

6. Koolituse eest tasumine
6.1 Koolitusi korraldatab Natural Ella OÜ iseseisvalt või koostöös erinevate partneritega.

6.2 Koolituse eest tasumine toimub esitatud arve alusel pangaülekandega või partneri poolt esitatud tingimustel. Arve väljastatakse koolitusele registreerunule peale kinnituse saamist paari päeva jooksul e-posti teel. Õppemaksu laekumine on koolitusel osalemise aluseks.
6.3 Palume arve tasuda arvel märgitud tähtajaks. Üldjuhul tasutakse arve enne koolituse algust kui ei ole ettevõttega kokku lepitud teisiti.
6.4 Kui Klient on registreerinud koolitusele, talle on väljastatud arve ja saadetud meeldetuletuskiri, ning Klient ei tasu koolituse eest ega teata ka koolitusest loobumisest, ei toimu automaatset registreeringu kustutamist. Sel juhul kehtivad samamoodi ülalnimetatud punktid, ehk siis arve jääb üles ning kuulub tasumisele. Maksetähtaja ületamisel 30 päeva ja/või hoolimata koolitaja poolsetest meeldetuletustest antakse tasumata arve edasi inkassofirmale edasiseks käitlemiseks.
6.5 Õppemaksu teemalised vaidlused lahendatakse suulise või kirjaliku läbirääkimise teel ettevõtte esindaja ja koolitusel osaleja vahel.

7. Koolitusel osalemine
7.1 Koolitusele registreerunul palume koolitusele kohale tulla õigeaegselt, võimaluse korral vähemalt 10 minutit enne koolituse algust. Koolitusel osaleja teavitab, kui hilineb, ei saa osaleda või peab mingil põhjusel koolituselt varem lahkuma.

8. Koolitusest loobumine
8.1 Kui ühepäevasele koolitusele registreerunul ei ole võimalik koolitusest osa võtta, tuleb sellest kirjalikult teavitada koolitajat hiljemalt 14 päeva enne koolituse toimumist.
8.2 Õigeaegsel teatamisel tagastatakse kliendi soovi korral kreeditarvega 75% koolituse tasust juhul, kui arve oli juba eelnevalt tasutud või registreeritakse Klient järgmisele talle sobivale koolitusele. Hilisema teatamise korral kreeditarvet ei vormistata.
8.3 Kui Klient on registreerinud ennast ühepäevasele koolitusele ja kinnitanud enda osalemist, aga ei ilmu koolitusele kohale ning ka ei teata vähemalt 14 päeva enne enda mitteilmumisest, siis kuulub tema poolt tasumisele 100% koolituse maksumusest.
Koolituse poolelijätmisel õppetasu ei tagastata.

8.4 Õppemaks tagastatakse 50% mahus, kui osaleja teatab koolitusel mitteosalemisest 13-7 päeva enne koolituse algust.

8.5 Õppemaksu ei tagastata , kui osaleja teatab koolitusel mitteosalemisest 6 päeva enne koolituse algust, koolituse toimumise päeval või jääb teatamata koolitusele tulemata.  

8.6 Kui koolituse juures on märgitud sissemaks kursusel osalemiseks, siis sissemaksu puhul on tegemist tagastamatu koolituse korralduskuluga ja seda tagasi ei maksta. 

8.7 Laagri ja pikema kui üks päev kestva koolituse osalustasu tagastatakse 75% ulatuses kui tühistamine toimub vähemalt 30 päeva enne mitmepäevase koolituse algust. 


8.8 Õppemaks tagastatakse 50% mahus, kui osaleja teatab koolitusel mitteosalemisest 30-15 päeva enne koolituse algust.Hilisemate tühistuste korral ei ole laager kohustatud osalustasu tagastama. 

8.8 Makstud õppetasu on võimalik üle anda kolmandale isikule.

9. Koolituse ärajäämine või edasilükkumine
9.1 Natural Ella OÜl on koolitusgrupi mittetäitumisel õigus koolitus ära jätta või koolituse toimumist edasi lükata koolitusgrupi täitumiseni. Registreerunuid teavitatakse sellest telefoni või e-posti teel hiljemalt kolmepäevase etteteatamisega.
Koolituse ärajäämisel makstakse koolitustasu tagasi täies ulatuses või kantakse soovi korral üle mõnele teisele koolitusele.

10. Täiendav info
10.1 Ettevõte ei vastuta koolitusel osalejate tervisliku seisundi ja võimalike vigastute eest.
10.2 Koolituste toimumise keel on eesti keel, kuid vastavalt klientide soovile korraldatakse koolitusi ka inglise keeles.
10.3 Koolitusmaterjalide autoriõigused kuuluvad Janika Solmannile.
10.4 Tekkivad vaidlused püütakse lahendada pooltevaheliste läbirääkimiste teel.

 

ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

 

Veebipoe solmann.ee isikuandmete vastutav töötleja on Natural Ella OÜ (registrikood 14276639 ) asukohaga Ella, Kärgula küla, Võru vald 66632,Võrumaa, Eesti.

 Milliseid isikuandmeid töödeldakse

− nimi, telefoninumber ja e-posti aadress;

− kauba kohaletoimetamise aadress;

− pangakonto number;

− kaupade ja teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu);

− klienditoe andmed.

 

Mis eesmärgil isikuandmeid töödeldakse?

 Isikuandmeid kasutatakse kliendi tellimuste haldamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks. Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks ning kliendieelistuste analüüsimiseks. Pangakonto numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks. Isikuandmeid nagu e-post, telefoni nr, kliendi nimi, töödeldakse selleks, et lahendada kaupade ja teenuste osutamise seonduvaid küsimusi (klienditugi). Veebipoe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse veebipoe kui infoühiskonna teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.

Õiguslik alus

 Isikuandmete töötlemine toimub kliendiga sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil. Isikuandmete töötlemine toimub juriidilise kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine ja tarbijavaidluste lahendamine).

Vastuvõtjad, kellele isikuandmed edastatakse

 Isikuandmed edastatakse veebipoe klienditoele ostude ja ostuajaloo haldamiseks ja kliendiprobleemide lahendamiseks. Nimi, telefoninumber ja e-posti aadress edastatakse kliendi poolt valitud transporditeenuse pakkujale. Kui tegemist on kulleriga kohale toimetatava kaubaga, siis edastatakse lisaks kontaktandmetele ka kliendi aadress. Kui veebipoe raamatupidamine toimub teenusepakkuja poolt, siis edastatakse isikuandmed teenusepakkujale raamatupidamistoimingute tegemiseks. Isikuandmeid võidakse edastada infotehnoloogia teenuste pakkujatele, kui see on vajalik veebipoe funktsionaalsuse või andmemajutuse tagamiseks. Isikuandmed edastatakse maksete töötlemiseks ka Maksekeskus AS-ile.

Turvalisus ja andmetele ligipääs 

Isikuandmeid hoitakse www.voog.com serverites, mis asuvad Euroopa Liidu liikmesriigi või Euroopa Liidu majanduspiirkonnaga liitunud riikide territooriumil. Andmeid võidakse edastada riikidesse, mille andmekaitse taset on Euroopa Komisjon hinnanud piisavaks ning USA ettevõtetele, kes on liitund andmekaitse kilbi (Privacy Shield) raamistikuga. Juurdepääs isikuandmetele on veebipoe töötajatel, kes saavad isikuandmetega tutvuda selleks, et lahendada veebipoe kasutamisega seonduvaid tehnilisi küsimusi ning osutada klienditoe teenust. Veebipood rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnilisi turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise või loata juurdepääsu ja avalikustamise eest. Isikuandmete edastamine veebipoe volitatud töötlejatele (nt transporditeenuse pakkuja ja andmemajutus) toimub veebipoe ja volitatud töötlejatega sõlmitud lepingute alusel. Volitatud töötlejaid on kohustatud tagama isikuandmete töötlemisel asjakohased kaitsemeetme

Isikuandmetega tutvumine ja parandamine

Isikuandmetega saab tutvuda ja teha parandusi veebipoe kasutajaprofiilis. Kui ost on sooritatud ilma kasutajakontota, siis saab tutvuda isikuandmetega klinditoe vahendusel.

 Nõusoleku tagasivõtmine

Kui isikundmete töötlemine toimub kliendi nõusoleku alusel, siis on kliendil õigus nõusolek tagasi võtta teavitades sellest kliendituge e-posti teel.

Säilitamine

Veebipoe kliendikonto sulgemisel kustutatakse isikuandmed, va juhul kui selliseid andmeid on vaja säilitada raamatupidamise jaoks või tarbijavaidluste lahendamiseks. Kui veebipoes on ost sooritatud ilma kliendikontota, siis säilitatakse ostuajalugu kolm aastat. Maksetega ja tarbijavaidlustega seotud vaidluste korral säilitatakse isikuandmed kuni nõude täitmiseni või aegumistähtaja lõpuni. Raamatupidamise jaoks vajalikud isikuandmed säilitatakse seitse aastat.

Kustutamine 

Isikuandmete kustutamiseks tuleb võtta ühendust klienditoega e-posti teel. Kustutamistaotlusele vastatakse mitte hiljem kui kuu aja jooksul ning täpsustakse andmete kustutamise perioodi.

Ülekandmine

 E-posti teel esitatud isikuandmete ülekandmise taotlusele vastatakse hiljemalt kuu aja jooksul. Klienditugi tuvastab isikusamasuse ja teavitab isikuandmetest, mis kuuluvad ülekandmisele.

Otseturustusteated

E-kirja aadressi ja telefoninumbrit kasutatakse otseturundusteadete saatmiseks, kui klient on andnud vastava nõusoleku. Kui klient ei soovi saada otseturustusteateid, siis tuleb valida e-kirja jaluses vastav viide või võtta ühendust klienditoega. Kui isikuandmeid töödeldakse otseturunduse eesmärgil (profileerimine), on kliendil õigus oma isikuandmete nii algse kui ka edasise töötlemise, sealhulgas otseturundusega seotud profiilianalüüsi tegemise suhtes igal ajal vastuväiteid esitada teavitades sellest kliendituge e-posti teel.

Vaidluste lahendamine

Isikuandmete töötlemisega seotud vaidluste lahendamine toimub klienditoe vahendusel (KONTAKTANDMED). Järelevalveasutus on Eesti Andmekaitse Inspektsioon (info@aki.ee).

 

Sales and terms of use

1. General Conditions

1.1 The terms of use of the E-store ("Terms") apply to all legal relationships, offers of products ("Product"), orders, sales transactions that take place between the e-shop user ("Customer") and online store solmann.ee ("E-shop") owner Natural Ella OÜ ("Online Store"), registry code 14276639.

1.2 In addition to the conditions, legal relationships arising from the use of the E-store are governed by the legislation of the Republic of Estonia.

1.3 The Web Store may change the terms at any time. Changes to the terms will be published on solmann.ee and will enter into force immediately after publication. By using the E-shop and submitting the order, the client confirms that he or she has accepted the terms.

 2. Prices

2.1 E-Shop prices are quoted in euros.

2.2 Prices do not include shipping costs. Shipping costs are displayed in the online store before the purchase is completed so that the customer can access and choose the appropriate.

2.3 If the customer orders the product outside the European Union, the product may be subject to the import obligations and duties which will be paid upon arrival of the product in the country of destination. Such taxes are paid by the customer. Tax and customs policies may vary by country, so the online store recommends that the customer examine any additional charges before ordering the product.

2.4 The online store may change the prices on the E-shop at any time. All changes will be published on solmann.ee and will take effect from the moment of publication.

2.5 If the customer's order has been submitted before the price changes have been published, the customer shall be subject to the price applicable at the time of purchase.

3. Order submission and terms of payment

3.1 To submit your order, select a product from the online store and click on "Add to Cart". By pressing the "Perform purchase" button, you can view the products in the basket, change the quantities, and remove them. The same page also shows shipping costs and total amount.

3.2 When submitting an order, the customer is obliged to enter their data-name, email address, company (if the invoice goes to the company), shipping address and phone. Also, you can add notes on delivery (e.g. the preferred location for the parcel machine). The customer is obligated to check the payment and delivery information since the fact that the products reach the customer quickly and the problems freely depend on the correctness of the information provided by the customer.

3.3 You can pay for the product either via transfer (by invoice), Bank link, credit card. The customer pays 100% of the product price when confirming the order. Add the desired products to your shopping basket to order them. Fill in all of the required fields and choose the most suitable shipping method to complete the order. The total cost is then displayed on the screen. This can be paid securely via the following payment methods provided by Maksekeskus AS:

  • Estonian bank payments: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay, Citadele
  • Buy now, pay later: Indivy, Liisi ID
  • Gift card: Kniks gift card

NB! When using a bank link payment confirm the order and then click on the ‘Return to merchant’ button.

The personal data necessary for the execution of payments is transferred to authorized processor Maksekeskus AS. The contract enters into force when the amount payable is transferred to the bank account of the online store.
If we cannot deliver the ordered goods due to stock running out or for any other reason, the purchaser will be informed as soon as possible and the money paid (including the shipping cost) will be refunded promptly, but no later than within 14 days of receiving the notification.


4. Shipping

The order reaches the selected parcel terminal within 5-14 business days from receipt of the payment. Once the goods have arrived at the parcel terminal, you will receive an SMS containing the security code that is required to open the parcel terminal. By entering the code, the door opens and you can get the parcel. The product is stored in the parcel Terminal 7 calendar days. If you do not go to the product during this time, the product will be returned to Natural Ella OÜ.

The shipping cost is calculated by the package height that is sent. The parcel terminal has 5 different sizes of lockers. The price depends on which locker the package fits.

4.2 Delivery in Europe takes 7-9 days and the rest of the world 21 days. These deadlines are informative. If the product has not arrived by that time, you should contact the online store.

4.3 The Web Store shall not be liable for delays or problems encountered if the delay or problem arose from the inaccuracy of the data entered by the customer upon completing the order.

When making an order, you can choose between different delivery modes.

5. Returning the product

5.1 After receiving the product, the customer has 14 days to inspect the product. If the customer is not satisfied with the product for any reason, the customer has the right to send back the product within 14 days by notifying you of the request for return to the online store at jsolmann@gmail.com.

5.2 The product to be returned must be in the original packaging and the same condition as when it reaches the customer. The product must be unused, i.e. The product must have no signs, no traces, any damage that the product did not have when it arrived at the customer. The online store does not accept the products that can be returned with the usage trace and will be sent back to the customer.

5.3 In case the customer sends the product back under the terms of Clause 5.1 and 5.2, the Web Store will return the cost of the product to the customer (shipping costs are borne by the customer). The cost of the product will be refunded to the customer no later than 14 days from the moment the customer has forwarded the return application to the online store, provided that the returned product itself reaches the online store during that time (i.e. 14 days).

5.4 If the product is experiencing defects, the customer shall be obliged to contact the online store as soon as possible to submit a corresponding application. The online store replaces the product or, if this is not possible, returns the cost of the product. If it is not possible to repair or replace the goods, the online store will return the purchaser all the fees associated with the sales agreement.

5.5 Natural Ella OÜ will pay your current account (the money will be refunded to the same bank account from which the payment was made) the cost and transport costs of the product returned (both initial and return) within 7-14 working days from the day the goods were recovered.

Mark in the complaint:

* Own name and contact information

* Filing Date

* Product shortage

* Natural Ella OÜ Requirement

* Add Order No.

5.6 Natural Ella OÜ has an obligation under the Consumer Protection Act to respond in writing within 15 days. You can find consumer law here.

5.7 The Web Store reserves the right to terminate the agreement if the product ordered by the customer was booked at the moment when the E-shop had a typographical error regarding the price of the product. If the contract is terminated, the customer shall be informed thereof by email and the client shall be refunded the money as soon as possible, but no later than within 30 days of the order of the product.

5.8 The Web Store is not responsible for any defects caused by the transfer of the goods to the purchaser.

6. Payment for training

6.1 Payment for the training is made based on the invoiced bank transfer.

6.2 The invoice will be issued to the training after receiving confirmation within a few days by e-mail. The receipt of tuition fees is the basis for participation in training.

6.3 Please pay the invoice by the due date. In general, the invoice is paid before the start of the training unless otherwise agreed with the company.

6.4 If the client has registered to the training, has been issued an invoice and a reminder letter sent, and the client does not pay for the training and does not report the withdrawal of the training, the automatic registration shall not be deleted. In this case, the above points apply in the same way, i.e. the invoice remains and is due. 30 days overdue and/or despite reminders from the trainer, the unpaid invoice will be transferred to the collection company for further

6.5 Disputes concerning tuition fees shall be resolved by oral or written negotiation between the representative of the company and the participant in the training.

 

7. Participation in training

7.1 Upon registering for the training, please arrive on time and, if possible, at least 15 minutes before the start of the training. A participant in the training shall notify, if delayed, not participate or shall, for any reason, leave the training in advance.

8. Discontinuance of Training

8.1 If registration with the training is not possible, the trainer shall be informed in writing not later than 10 working days before the training takes place.

8.2 Upon timely notification, upon request of the customer, a credit memo 100% of the training fee will be returned if the invoice has already been paid in advance or the customer is registered to the next appropriate training. In case of subsequent notification, the credit memo is not formalisation.

8.3 If the client has registered for the training and confirmed his or her participation, but does not appear in the course of training and does not report at least 10 days before the appearance of the person, 100% of the cost of the training is payable by him/her.

If training is cancelled during the progress, the fee shall not be refunded.

8.4 The tuition fee shall be refunded in the amount of 50% if the participant informs non-training activities 9 days before the start of the training.

8.5 The tuition fee shall not be refunded if the participant informs the non-participating training 7 days before the start of the training, on the day of the training, or without any notice to be reported.  

8.6 If the training is marked as a contribution to the participation in the course, the contribution shall be the expense of the administrative expenses of non-refundable training and shall not be repaid.

 9. Cancellation or postponement of training

9.1 Natural Ella OÜl has the right to withhold training or to postpone training until the training group is filled. The registrations shall be notified by telephone or e-mail not later than three days ' notice.

In the absence of training, the school fee shall be repaid in full or transferred to another training if they so wish.

10. Additional Information

10.1 The company is not responsible for the health status and possible injuries of the participants in the training.

10.2 The language of the training is Estonian, but, according to customers ' wishes, training is also organised in English.

10.3 The copyrights of the training materials belong to Natural Ella OÜ.

10.4 The resulting disputes shall be resolved by negotiation between the parties.


11. Direct marketing and processing of personal data
11.1 The Online Store only uses the personal data entered by the purchaser (including name, phone number, address, e-mail and bank details) for processing the order and sending goods to the purchaser. The Online Store forwards personal data to the transport service provider to deliver the goods.

11.2 The Online store sends newsletters and offers to the purchaser's e-mail address only if the purchaser has expressed their wish to receive them by entering their e-mail address on the website and indicating their desire to receive direct mail.

11.3 The purchaser can opt-out of offers and newsletters sent to their e-mail address at any time by letting us know via e-mail or by following the instructions in an e-mail containing an offer.