Müügi- ja kasutustingimused

1. Üldtingimused

1.1 E-poe kasutustingimusi (“Tingimused”) kohaldatakse kõikidele õigussuhetele, toodete ("Toode") pakkumistele, tellimustele, müügitehingutele, mis leiavad aset e-poe kasutaja (“Klient”) ja e-poe naturalsolmann.com (“E-pood”) omaniku Natural Ella OÜ (“Veebipood”), registrikood 14276639 , vahel.

1.2 Lisaks Tingimustele reguleerivad E-poe kasutamise käigus tekkivaid õigussuhteid kehtivad Eesti Vabariigi õigusaktid.

1.3 Veebipood võib igal ajal tingimusi muuta. Tingimuste muudatused avaldatakse veebilehel naturalsolmann.com ja need jõustuvad koheselt peale avaldamist. E-poodi kasutades ja selle vahendusel tellimust esitades kinnitab Klient, et on tingimustega nõustunud.

 

2. Hinnad 

2.1 E-poe hinnad on toodud eurodes..

2.2 Hinnad ei sisalda Toote saatmiskulusid. Saatmiskulud kuvatakse Veebipoes enne ostu sooritamist, nii et Kliendil on võimalik nendega tutvuda ja valida endale sobiv.

2.3 Kui Klient tellib Toote väljaspoolt Euroopa Liitu, siis võivad Tootele kohalduda impordiga seotud kohustused ja tollimaksud, mis tasutakse Toote saabumisel sihtriiki. Sellised maksud tasub Klient. Maksu- ja tollipoliitika võib erineda riigiti, seetõttu soovitab Veebipood Kliendil tutvuda võimalike lisanduvate maksudega enne Toote tellimist.

2.4 Veebipood võib igal ajal muuta E-poest nähtuvaid hindu. Kõik muudatused avaldatakse veebilehel naturalsolmann.com ning need jõustuvad alates avaldamise hetkest.

2.5 Kui Kliendi tellimus on esitatud enne kui hinnamuudatus on avaldatud, siis kohaldatakse Kliendile hinda, mis kehtis ostu sooritamise hetkel.

 

3. Tellimuse esitamine ja maksetingimused 

3.1 Tellimuse esitamiseks vali veebipoest sobiv toode ja vajuta nupule ”Lisa ostukorvi”. Vajutades nupule “Soorita ost” saab ostukorvis olevaid tooteid vaadata, koguseid muuta ja eemaldada. Samal lehel  on näha ka saatmiskulud ja kokku summa.

3.2 Tellimust esitades on Klient kohustatud sisestama oma andmed  - nimi, e-posti aadress, ettevõte (kui arve läheb firmale), saatmise aadress ja telefon. Lisaks saab soovi korral lisada märkmeid kohaletoimetamise kohta (nt pakiautomaadi puhul eelistatud asukoht). Klient on kohustatud kontrollima üle tasumise ja kohaletoimetamise info, kuna see, et Tooted jõuaksid Kliendini kiiresti ja probleemide vabalt sõltub Kliendi poolt esitatud informatsiooni korrektsusest.  

3.3 Toote eest on võimalik tasuda kas ülekandega (arve alusel), pangalingi, krediitkaarti. Klient tasub tellimust kinnitades 100% toote hinnast.

3.4 Leping on sõlmitud hetkest, mil makse jõuab Veebipoe arveldusarvele.

 

4. Toote kohaletoimetamine 

4.1 Veebipood toimetab Toote Kliendini lihtpostiga, tähitud postiga või Omniva pakiautomaadi teenusega. Veebipood teavitab Klienti e-posti teel, kui toode on teele pandud ning annab teada paki jälgimiskoodi (v.a lihtkirja puhul).

Lihtkiri (sh tähitult)
Tellimus jõuab Eesti siseselt postkasti 2-5 tööpäeva jooksul alates makse laekumisest.

Itella SmartPOST ja Omniva pakiautomaat
Tellimus jõuab valitud pakiautomaati 5-14 tööpäeva jooksul alates makse laekumisest. Kui kaup on jõudnud pakiautomaati, saad SMSi, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku turvakoodi. Sisestades koodi, uks avaneb ning saad paki kätte. Toodet hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Juhul kui Sa ei lähe tootele selle aja jooksul järgi, saadetakse toode Natural Ella OÜ-le tagasi

Saatekulu arvutatakse saadetava paki kõrguse järgi. Pakiautomaadil on 5 erineva suurusega kappe. Hind sõltub sellest, millisesse kappi pakk mahub.

Itella SmartPost hinnad kehtivad alates 01.01.2016

Paki mõõtmed (kõrgus x laius x sügavus)Paki kaalSaatmise hind
XS kuni 5 cm * 36 cm * 45 cmkuni 5 kg2,59 €
S kuni 12 cm * 36 cm * 60 cmkuni 35 kg2,99 €
M kuni 20 cm * 36 cm * 60 cmkuni 35 kg3,99 €
L kuni 38 cm * 36 cm * 60 cmkuni 35 kg4,89 €
XL kuni 60 cm * 36 cm * 60 cmkuni 35 kg6,49 €

Hinnad sisaldavad 20% käibemaksu.

SAATMISEL OMNIVA PAKIAUTOMAADIST

Väljastamine saajale
SUURUS
EE–EE
EE–LV
EE–LT
Pakiautomaat
S 2,95
6,987,99

M3,987,998,99

L4,858,999,98
Postkontor
S3,84--
-M4,50--

L5,18--
Kuller
S5,16 7,998,48

M6,248,999,49

L7,449,9810,49

4.2 Kohaletoimetamine Euroopas võtab 7-9 päeva ja mujal maailmas 21 päeva. Nimetatud tähtajad on informatiivsed. Kui selleks ajaks pole toode kohale jõudnud, siis võtta Veebipoega ühendust.

4.3 Veebipood ei vastuta viivituste või tekkinud probleemide eest juhul, kui viivitus või probleem on tekkinud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel sisestatud andmete ebatäpsusest.

Tellimust vormistades on Sul võimalik valida kolme erineva kohaletoimetamise viisi vahel

5. Toote tagastamine 

5.1 Peale toote kättesaamist on Kliendil aega 14 päeva, et Tootega tutvuda. Kui Klient ei ole mingil põhjusel Tootega rahul, siis on Kliendil õigus 14 päeva jooksul Toode tagasi saata, teavitades tagastamise soovist Veebipoodi e-posti aadressil naturalsolmann@gmail.com.

5.2 Tagastatav Toode peab olema originaalpakendis ja samas seisukorras, mis Kliendini jõudes. Toode peab olema kasutamata ehk tootel ei tohi olla mingisuguseid märke, jälgi, kahjustusi, mida Tootel ei olnud Kliendini jõudes. Kasutamisjälgedega tagastatavaid Tooteid Veebipood ei aktsepteeri ja need saadetakse tagasi Kliendile.

5.3 Juhul kui Klient saadab Toote tagasi vastavalt punkti 5.1 ja 5.2 tingimustele, siis tagastab Veebipood Kliendile toote maksumuse (saatmiskulud jäävad kliendi kanda). Toote maksumus tagastatakse Kliendile mitte hiljem kui 14 päeva jooksul, alates hetkest, mis Klient on edastanud Veebipoele tagastamisavalduse, tingimusel, et tagastatav Toode ise jõuab Veebipoeni selle aja (s.t 14 päeva) jooksul.  

5.4 Kui Tootel esineb defekte, on Klient kohustatud kontakteeruma Veebipoega esimesel võimalusel selleks, et esitada vastav avaldus. Veebipood asendab Toote või juhul kui see ei ole võimalik, tagastab Toote maksumuse. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

5.5 Natural Ella OÜ tasub Sinu arvelduskontole (raha tagastatakse samale pangakontole, millelt toimus tasumine) tagastatud toote maksumuse ja transpordikulud (nii esialgse kui ka tagasisaatmise) 7-14 tööpäeva jooksul alates kauba tagasisaamise päevast.

Kaebusesse märgi:

* Enda nimi ja kontaktandmed
* Kaebuse esitamise kuupäev
* Toote puudus
* Natural Ella OÜ-le esitatav nõue
* Lisada ostu sooritamist tõendav tellimuse nr.

5.6 Natural Ella OÜ-l on vastavalt Tarbijakaitseseadusele kohustus vastata kirjalikult 15 päeva jooksul. Tarbijakaitseseaduse leiad siit.

5.7 Veebipood jätab endale õiguse lepingu lõpetamiseks juhul kui Kliendi poolt tellitud Toode telliti hetkel, mil E-poes esines tüpograafiline viga Toote hinna osas. Kui leping lõpetatakse, siis teavitatakse Klienti sellest e-posti teel ja Kliendile tagastatakse raha esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul alates Toote tellimisest.

5.8 Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

6. Koolituse eest tasumine
6.1 Koolituse eest tasumine toimub esitatud arve alusel pangaülekandega. 

6.2 Arve väljastatakse koolitusele registreerunule peale kinnituse saamist paari päeva jooksul e-posti teel.  Õppemaksu laekumine on koolitusel osalemise aluseks.
6.3 Palume arve tasuda arvel märgitud tähtajaks. Üldjuhul tasutakse arve enne koolituse algust kui ei ole ettevõttega kokku lepitud teisiti.
6.4 Kui Klient on registreerinud koolitusele, talle on väljastatud arve ja saadetud meeldetuletuskiri, ning Klient ei tasu koolituse eest ega teata ka koolitusest loobumisest, ei toimu automaatset registreeringu kustutamist. Sel juhul kehtivad samamoodi ülalnimetatud punktid, ehk siis arve jääb üles ning kuulub tasumisele. Maksetähtaja ületamisel 30 päeva ja/või hoolimata koolitaja poolsetest meeldetuletustest antakse tasumata arve edasi inkassofirmale edasiseks käitlemiseks.
6.5  Õppemaksu teemalised vaidlused lahendatakse suulise või kirjaliku läbirääkimise teel ettevõtte esindaja ja koolitusel osaleja vahel.

7. Koolitusel osalemine
7.1 Koolitusele registreerunul palume koolitusele kohale tulla õigeaegselt, võimaluse korral vähemalt 15 minutit enne koolituse algust. Koolitusel osaleja teavitab, kui hilineb, ei saa osaleda või peab mingil põhjusel koolituselt varem lahkuma.

8. Koolitusest loobumine
8.1 Kui koolitusele registreerunul ei ole võimalik koolitusest osa võtta, tuleb sellest kirjalikult teavitada koolitajat hiljemalt 15 tööpäeva enne koolituse toimumist.
8.2 Õigeaegsel teatamisel tagastatakse kliendi soovi korral kreeditarvega 100% koolituse tasust juhul, kui arve oli juba eelnevalt tasutud või registreeritakse Klient järgmisele talle sobivale koolitusele. Hilisema teatamise korral kreeditarvet ei vormistata. 
8.3 Kui Klient on registreerinud ennast koolitusele ja kinnitanud enda osalemist, aga ei ilmu koolitusele kohale ning ka ei teata vähemalt 15 päeva enne enda mitteilmumisest, siis kuulub tema poolt tasumisele 100% koolituse maksumusest.
Koolituse poolelijätmisel õppetasu ei tagastata.

8.4 Õppemaks tagastatakse 50% mahus, kui osaleja teatab koolitusel mitteosalemisest 14 päeva enne koolituse algust. 

8.5 Õppemaksu ei tagastata, kui osaleja teatab koolitusel mitteosalemisest 7 päeva enne koolituse algust, koolituse toimumise päeval või jääb teatamata koolitusele tulemata.   

8.6  Kui koolituse juures on märgitud sissemaks kursusel osalemiseks, siis sissemaksu puhul on tegemist tagastamatu koolituse korralduskuluga ja seda tagasi ei maksta.

9. Koolituse ärajäämine või edasilükkumine
9.1 Natural Ella OÜl on koolitusgrupi mittetäitumisel õigus koolitus ära jätta või koolituse toimumist edasi lükata koolitusgrupi täitumiseni. Registreerunuid teavitatakse sellest telefoni või e-posti teel hiljemalt kolmepäevase etteteatamisega.
Koolituse ärajäämisel makstakse koolitustasu tagasi täies ulatuses või kantakse soovi korral üle mõnele teisele koolitusele.

10. Täiendav info
10.1 Ettevõte ei vastuta koolitusel osalejate tervisliku seisundi ja võimalike vigastute eest.
10.2 Koolituste toimumise keel on eesti keel, kuid vastavalt klientide soovile korraldatakse koolitusi ka inglise keeles.
10.3 Koolitusmaterjalide autoriõigused kuuluvad Natural Ella OÜle.
10.4 Tekkivad vaidlused püütakse lahendada pooltevaheliste läbirääkimiste teel.